موسیقی

Lit Yoshi - Face Some (Official Music Video)

Lit Yoshi - Face Some (Official Music Video)
Directed by: ShotByJolo shotbyjolo
Follow Lit Yoshi on Instagram: lityoshi_

نظر 

  1. Fredo Bang

    Fredo Bang

    پیش 10 ماه

    Say Sum

    • Plfj Aa

      Plfj Aa

      پیش 26 روز

      East Alabama President.. @fredoBang. This Blaq Cartel .. I'm rockin wit ya. #BilliondollarBangBizz

    • Malachi Roy

      Malachi Roy

      پیش 5 ماه

      Isn’t this the house he was in when he shot the box remix

    • Michael Recycle

      Michael Recycle

      پیش 6 ماه

      Haters gonna hate

    • junior Mexican

      junior Mexican

      پیش 6 ماه

      wangster 👎

    • junior Mexican

      junior Mexican

      پیش 6 ماه

      @jay2x mitchell you don't tell me what to do so go bark at your mom first

  2. Antonio Uzzle

    Antonio Uzzle

    پیش 27 روز

    this shit so hard

  3. Anthony Cantu956

    Anthony Cantu956

    پیش ماه

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  4. Hunter Papillion

    Hunter Papillion

    پیش ماه

    Hes telling them bbg rats what to do instead of telling on him. Face some bitch

  5. Bodymore Dummy

    Bodymore Dummy

    پیش ماه

    Reminds me of Webbie a little bit.

  6. King Mitchjr

    King Mitchjr

    پیش ماه

    Yoshi Went Dumb On Es Bitch!!! BEAT IGNIT TO😈😈

  7. Nicoledelic !

    Nicoledelic !

    پیش 2 ماه

    Peep Fredo’s house

  8. Da Dire Wolf

    Da Dire Wolf

    پیش 2 ماه

    34 and 35 lip loaded on left

  9. Tanya Tunstall

    Tanya Tunstall

    پیش 2 ماه

    Yes tbg getting better but they can't just make monies and take care of family and live a good life they want to gang bang and kill so that gets you to places hell and jail so it dnt matter they getting better they won't enjoy it and ya ppls instead of letting them no this is wrong ya there cheerleaders smh other's want to enjoy there wealth not tbg look at lil ivy his son lit yoshi gee money blvd quick that's all they do it's sad

  10. Zephaniah Green

    Zephaniah Green

    پیش 2 ماه

    Who noticied lil loaded?

  11. Dre Thomas

    Dre Thomas

    پیش 2 ماه

    Cuh jiggin at dah end😂🔥🔥

  12. King Harris

    King Harris

    پیش 2 ماه

    🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🎤🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💯

  13. King Harris

    King Harris

    پیش 2 ماه

    Ya'll run it up to 1million views 🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🎤🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💯

  14. Robel Bayou

    Robel Bayou

    پیش 2 ماه

    #FreeLitYOYO

  15. Death Row TBG

    Death Row TBG

    پیش 2 ماه

    BBGs Ain't Nothing but Rats #FreeKyrieYoshi

  16. Tyreke Jordan

    Tyreke Jordan

    پیش 3 ماه

    Listen ion wanna be famous but if my message Cud get to #HEAD YUNGIN I would say get the bag the white way thru niggas like us need u out here #free T.B.G HEADYUNGIN

  17. Hotboydro

    Hotboydro

    پیش 3 ماه

    Hard asf

  18. Joshua James

    Joshua James

    پیش 3 ماه

    Free lit yo-yo all them nba rats an bbgs helping the feds built a case. #pussiesrats fredo makes og music not like nba childish shit.

  19. Timothy Taylor

    Timothy Taylor

    پیش 3 ماه

    🔥🔥🔥🔥

  20. Joshua James

    Joshua James

    پیش 3 ماه

    Can’t believe we won’t be getting 🔥 music soon 😔

  21. Juan Martinez

    Juan Martinez

    پیش 3 ماه

    Free lit yoshi

  22. 2FacedAce

    2FacedAce

    پیش 3 ماه

    🔥🔥🖤🖤🖤

  23. Tavares Williams

    Tavares Williams

    پیش 3 ماه

    Free DaRealHeadYungin #TBG

  24. Tryingto Findmyway

    Tryingto Findmyway

    پیش 4 ماه

    Some people aint tryna be ah lyrical rapper they just wanta let u know what the business is😂😂😂Now say somp bihhh

  25. Cheddar 89

    Cheddar 89

    پیش 4 ماه

    Hype / Real ass song . I coulda seen Webbie on it

  26. Michael Monroe

    Michael Monroe

    پیش 4 ماه

    Boost da murda rate 🤞

  27. Max Nero

    Max Nero

    پیش 6 ماه

    Hold up wait you ain’t gon shoot shit hold up wait you just shoo shoo shit drop him and him on the comeback yeah I do this

  28. veronica b

    veronica b

    پیش 6 ماه

    "Had to move out of state cuz these nigga really ratin" 🤮

  29. veronica b

    veronica b

    پیش 6 ماه

    Yess saaa 🔥🔥🔥🔥

  30. veronica b

    veronica b

    پیش 6 ماه

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  31. Its Fire

    Its Fire

    پیش 6 ماه

    Wait lil loaded?

  32. to mas

    to mas

    پیش 6 ماه

    ❤️

  33. Rod TwoMad

    Rod TwoMad

    پیش 7 ماه

    Okay tbg members come here let’s getter okay y’all kill all dem boys and y’all fight yah case with theses millions crash bitches y’all be free again

  34. xCARMAKAZIx

    xCARMAKAZIx

    پیش 7 ماه

    1:03 peep lil loaded 😱

  35. Travis Wilford

    Travis Wilford

    پیش 7 ماه

    Caliente 🧨🧨🧨🧨

  36. Jesus Vallejos

    Jesus Vallejos

    پیش 8 ماه

    He in fredo house

  37. Austin mml

    Austin mml

    پیش 8 ماه

    I had that same chess set in my trap house 😂😭

    • Austin mml

      Austin mml

      پیش 8 ماه

      Walmart set

  38. King HB

    King HB

    پیش 8 ماه

    This trash

  39. Just Strane

    Just Strane

    پیش 8 ماه

    Say some 🦈

  40. 100g West

    100g West

    پیش 8 ماه

    shooter shit 🎯💯

  41. Rolling Stoner

    Rolling Stoner

    پیش 9 ماه

    Remix this Bih wit B. Will & Webbie dis BiH ah be Dumb!

    • ES jacc

      ES jacc

      پیش 7 ماه

      #FREEB.WILL

    • ES jacc

      ES jacc

      پیش 7 ماه

      Ain neva lien cuh

  42. JBSIX

    JBSIX

    پیش 9 ماه

    Lil yoyo

  43. BZLS

    BZLS

    پیش 9 ماه

    Yessirrrr 💯 🔥🔥 🔥

  44. Ced Glizzy VEVO

    Ced Glizzy VEVO

    پیش 9 ماه

    lil loaded in the cut ?

  45. NoresteLiving Alberto

    NoresteLiving Alberto

    پیش 9 ماه

    Who would of knew dudes a hitta 🔥🔥

  46. Tillman Williams

    Tillman Williams

    پیش 9 ماه

    Lit Yoshi a DEMON 🔥💥🔥💥🔥💥🔥

  47. Death Row TBG

    Death Row TBG

    پیش 9 ماه

    If This ain't kyrie Irving brother than I don't know what to tell you Kyrie Irving Shooter 🔫🔫

  48. 2 glokks

    2 glokks

    پیش 9 ماه

    Lil loaded in dere on Crip cig Crip shii like if u bang the third letter

  49. Travis Wilford

    Travis Wilford

    پیش 9 ماه

    TBG BIG SMOKE...long live GEE and QUICK

  50. Stop Hatin

    Stop Hatin

    پیش 9 ماه

    If y’all don’t know they pulled up on Baby Joe on a bike why he never saw it coming... tbg really trying to catch them a slime

  51. Stop Hatin

    Stop Hatin

    پیش 9 ماه

    Dang the first thing and last thing he sees when he get to the door is his dead partners.. that nigga Fredo solid a real nigga who going to hold your family down if you go straight G... KD shot and YB don’t even talk about him Fredo still letting it be know he riding for his partners and he ant forget shit and he trying to get even

  52. Mike Gwathney

    Mike Gwathney

    پیش 9 ماه

    Knock em down ☠️

  53. 1HB_CVisuals 1HunnitboyProductions

    1HB_CVisuals 1HunnitboyProductions

    پیش 9 ماه

    boost boost da murder rate ,1double 0

  54. yuung 205

    yuung 205

    پیش 9 ماه

    🔥🔥🔥💯💯🦍🦍

  55. KelvinDesxa

    KelvinDesxa

    پیش 9 ماه

    Watch me knock da opps clean da floors wit my mop Dropping like sum birds kill da beef and da whole flock

  56. Julio Majano

    Julio Majano

    پیش 9 ماه

    This nigga can be G herbo cuz

  57. Auhze

    Auhze

    پیش 9 ماه

    Lil webbie son fashoo

  58. Thatboyj101

    Thatboyj101

    پیش 9 ماه

    i think he on the baton rouge affect of tbg untold truth

  59. Doug Hester

    Doug Hester

    پیش 9 ماه

    He’s terrible

  60. Dunn Dunn Sosa

    Dunn Dunn Sosa

    پیش 9 ماه

    “I’m low riding on a hunt, wit a rocket launcher. And in my lap is a mac, a lil pocket monster. I’m looking for some bxtch nighas wit some bxtch ways. And I ain’t shxt, shaved or bathed in bout six days.”- RIP Lil Ivy

  61. Darius Jones

    Darius Jones

    پیش 9 ماه

    Is that lil loaded

  62. Bratskizz

    Bratskizz

    پیش 9 ماه

    Lit Yoshi 🔥🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥

  63. Demetrius Oneal

    Demetrius Oneal

    پیش 9 ماه

    TBG😯

  64. c c

    c c

    پیش 9 ماه

    Okay Then!!!!!🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💧🔥

  65. BREEZO

    BREEZO

    پیش 9 ماه

    #GeeWay💨🦍❤️💯

  66. BigSnow23

    BigSnow23

    پیش 9 ماه

    Yall NBA groupies love coming under anything TBG related talking that gangsta shit when you not cut like that 😂😂 Why yall ain't gangsta enough to drop your location?

    • Chris Burner CBVO

      Chris Burner CBVO

      پیش 9 ماه

      ALL YALL TBG BE DICKS !! WACK ASS RAP, BIG ASS CAP, YOU DONT EVEN HAVE A MILITARY STRAP DICK HEAD

  67. MonicaIamqueen 954

    MonicaIamqueen 954

    پیش 9 ماه

    Knock em down! #favpart

  68. 704 Goat

    704 Goat

    پیش 9 ماه

    Damn I wish gee was still here 😞🐐

  69. Camille Whyte

    Camille Whyte

    پیش 9 ماه

    Boy keep dropping your shit yah hear me , u gonna go far

  70. KING_ DIMITRI_

    KING_ DIMITRI_

    پیش 9 ماه

    🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🎤🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💯

  71. KING_ DIMITRI_

    KING_ DIMITRI_

    پیش 9 ماه

    Ya'll run it up to 1million views 🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🎤🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💯

  72. darius price

    darius price

    پیش 9 ماه

    Tbg we fuck yall in the dc md va rip quick and gee

  73. YTK JAY MUSIC

    YTK JAY MUSIC

    پیش 9 ماه

    🔥🔥🔥🔥🤮

  74. FIRST AND TEN

    FIRST AND TEN

    پیش 9 ماه

    Beat 🔥 lyrics 🔥 energy too low for this beat and the hook is weak

  75. Hit Man

    Hit Man

    پیش 9 ماه

    TRASH

  76. Marcus Edwards

    Marcus Edwards

    پیش 9 ماه

    💪💪💪💪💪💪

  77. airuama Silloh

    airuama Silloh

    پیش 9 ماه

    Why he remind me of mykel from funny mike

    • Sam's world

      Sam's world

      پیش 6 ماه

      If he reminds you of funny mike You must not know 051 drilla.....google image 051 drilla

  78. Levar Kizer

    Levar Kizer

    پیش 9 ماه

    Check out Levar Kizer on IRmys troll internet chat

  79. JTL Thug holiday

    JTL Thug holiday

    پیش 9 ماه

    🐍💔

  80. Da Reaper

    Da Reaper

    پیش 9 ماه

    This shit hard asf keep grinding coming from Savannah ga we fucking with you

  81. David Mukuna

    David Mukuna

    پیش 10 ماه

    we know who he is talking about🤐

  82. Kieran Jeffery

    Kieran Jeffery

    پیش 10 ماه

    Tbg head youngin👹

  83. Herman Davis

    Herman Davis

    پیش 10 ماه

    What up

  84. Josiah Fisher

    Josiah Fisher

    پیش 10 ماه

    Lmao he says he had to leave state cause niggas was snitching but the nigga is just scared dont matter if u leave state the cops still gonna swoop u up

  85. Ty

    Ty

    پیش 10 ماه

    Tbg making a comeback in music and in da streets I thought tbg was gone neva slide for gee but they is.

    • Terrian Love

      Terrian Love

      پیش 9 ماه

      You think that Miami shooting was a accident lol. Fredo whole click live in Miami and he linked up with the zoes. They where trying to kill youngboy ass.

  86. MARK ORTIZ

    MARK ORTIZ

    پیش 10 ماه

    Head youngin 🔥🔥💯 Tbg

  87. John Doe

    John Doe

    پیش 10 ماه

    Yo no lie rapping not for u thug or u just studio time

  88. Driq G

    Driq G

    پیش 10 ماه

    This definitely one of the realest Louisiana dudes out 💯

  89. Trap Crenshaw

    Trap Crenshaw

    پیش 10 ماه

    😈🦍🦍

  90. Sammy Yt

    Sammy Yt

    پیش 10 ماه

    If they kill him after this ion know what to do🤷‍♂️

    • The Daily

      The Daily

      پیش 9 ماه

      Bruh imma be sad asf cause I been rooting for these niggas #youngboycool #butfredorealer

  91. anderson the king 2

    anderson the king 2

    پیش 10 ماه

    Shit fire

  92. IslandMade Ronnie

    IslandMade Ronnie

    پیش 10 ماه

    That dance at the end could asf OMM

  93. desterca-pys-clan

    desterca-pys-clan

    پیش 10 ماه

    Shesshhhhhhh 👊keep th hit in ths streets . ☠💀👿

  94. Black Drama

    Black Drama

    پیش 10 ماه

    🔥

  95. Original BabyDaGoat

    Original BabyDaGoat

    پیش 10 ماه

    Who's listening with me this song through the New Year's

  96. Stay woke trav

    Stay woke trav

    پیش 10 ماه

    🦧

  97. J_esson !!!

    J_esson !!!

    پیش 10 ماه

    Here before 100k

  98. I'ts me

    I'ts me

    پیش 10 ماه

    I swear he sound like Webbie and and look like him!

    • Amber Brown

      Amber Brown

      پیش 10 ماه

      No sound like him but look like Kyrie Irving

  99. King Maceo

    King Maceo

    پیش 10 ماه

    #stainlife

  100. BigReed300

    BigReed300

    پیش 10 ماه

    🔥🔥🦅

بعد